niedziela, 11 lutego 2007

Perypetie przy zakupie aparatu przez Internet

Zdecydowałem się na zakup przez Internet z 2 przyczyn - cena i dostępność EOS-a 350d. W zwykłych sklepach już go nie było, a w internetowych się kończyły. Uznałem ,że nie warto płacić 500zł więcej za 400d.

Zdecydowałem się na zakup w Interfoto, po przejściach z innymi sklepami. Wcześniej wrzuciłem na forum temat o opiniach dotyczących tego sklepu. Były bardzo zróżnicowane - sporo było negatywnych, ale zaryzykowałem po wielokrotnym mailowym i telefonicznym kontaktowaniem się z pracownikiem sklepu. Osobiście nie mam nić do zarzucenia Interfoto. Bardzo dobry kontakt, atrakcyjna cena wszystko było ok. Wprawdzie dostałem skserowaną instrukcję zamiast oryginału, ale zostałem o tym poinformowany.

Wcześniej kupiłem w Fotoplanet, przelałem kasę, na drugi dzień tel. przykro nam, ale nie mamy już. (przelałem pieniądze po uzgodnieniu z pracownikiem), ale ok pieniądze odesłali szybko, zdarza się, słaby przepływ informacji.

Chciałem kupić w Agito, po krótkim mailowaniu napisałem, że kupię ten aparat, tylko mi kasę odeślą z innego sklepu, bo tam zabrakło, w odpowiedzi na co facet podniósł cenę. Wprawdzie nie wiele ale strasznie mnie to zirytowało i podziękowałem, chciałem im jeszcze opinie na skąpiec.pl wystawić odpowiednią, ale ktoś tam mądry mi napisał, że ubolewają nad tą sytuacją, ale przyczyna podniesienia nie jest od nich zależna, czy coś w tym stylu i że prawdopodobnie jest to spowodowane masową migracją pingwinów. No ale olałem ich.

Przesyłka dostarczona była przez firmę DHL. Kurier szukając mojej paczki rzucał innymi przesyłkami jak szmatami na drugi koniec auta. To go zapytałem czemu tak nimi rzuca, na co on: "a ja tam mam ich tyle.." co zrozumiałem jako bo mam w dupie klientów i to mu trzeba przyznać maił w dupie czy jest tam sprzęt za 10tys euro, czy waza z dynastii Ming, czy wełniane skarpety.
A ludziom się wydaje, że lepiej kurierem niż pocztą - na jedna wychodzi zawsze się znajdzie jełop który pracuje za karę i ma wszystkich w d..

Podsumowując ze wszystkich firm z jakimi miałem kontakt podczas zakupu tego aparatu jedynie Interfoto wypadło profesjonalnie.

Linki do artykułu: Ogłoszenia oraz Portal Biznesowy

Brak komentarzy: