sobota, 3 lutego 2007

Wybór obiektywu

Strasznie się na zastanawiałem nad wyborem obiektywu. Na początku chciałem kupić kitowy obiektyw, ale od znajomego dostałem obiektyw Canon'a 35-70 jeszcze z aparatów analogowych. Mówił, że siwienie ostrzy wiec zrezygnowałem z kita. Tym samym decydując się na zakup samego body 350d, no i kupiłem w www.fotoplanet.pl zapłaciłem i mi dzwonią, że nie ma i że mi odeślą pieniądze. To zapytałem w agito.pl gdzie były już tylko z kitami, czy można po negocjować cenę - sprzedawca odpowiedział, że nie bo już z minimalnym zyskiem sprzedają, więc powiedziałem, że kupię ten aparat, ale musze poczekać, aż mi zwrócą pieniądze w innym sklepie internetowym, bo nie mieli na magazynie, sprzedawca wykorzystując tą informacje poniósł mi cenę i stwierdził, że mu przykro, ale takie są prawa rynku. To nie wiem czy Agito.pl może nosić miano sklepu internetowego, czy raczej powinno się nazywać targiem internetowym. Więc gorąco nie polecam tego sklepu, bo może podczas realizacji zlecenia pojawić się niespodzianka w postaci wyższej ceny.










Brak komentarzy: