wtorek, 12 grudnia 2006

Wstęp

Witam serdecznie. Na wstępnie wyjaśnię, że blog ten stanowi zaplecze do mojej strony domowej o fotografii cyfrowej, która od dłuższego czasu jest moim hobby. Mimo wszystko postaram się tu wrzucać "najlepsze" zdjęcia, jakie przypadkiem uda mi się zrobić. Poza tym, chyba pierwotnym celem blogów było dzielenie się własnymi przemyśleniami, więc jak czasem mi coś będzie leżało na sercu lub nerwy mi puszczą po obejrzeniu w wiadomościach aktorów polskiej sceny politycznej, to może mnie uspokoi opublikowanie komentarza:). No, ale oczywiście podstawą powinny być publikacje dotyczące fotografii cdn...


Kilka słów o systematyce aparatów cyfrowych: Wybór aparatu. Można tam znaleźć systematykę aparatów, lustrzanki hybrydy, kompakty, różnice między poszczególnymi typami. Informacje na temat matryc i pikseli. Praktyczne porady: zakup aparatu, wybór aparatu. Cechy charakterystyczne konkretnych typów aparatów.










Brak komentarzy: